Ֆիլմերի վերլուծություն

Այս ֆիլմը կազմված էր հինգ մասից անկեղծ լինելով կասեմ որ ես չեմ սիրում ֆիլմեր դիտել, սակայն այս ֆիլմը հենց առաջին դրվագից նայելով էլ իմ մոտ հետաքրքրություն առաջացավ և ես զարմացա ինձ վրա կարողացա նստել և այս բոլոր հինգ մասերն էլ դիտեմ։ Իսկ հիմա վերլուծեմ այս հետաքրքիր ֆիլմը։

Ֆիլմը դիտելով արդեն պիտի հասկանայինք թե ինչքան կարևոր դեր ունի թվերը մեր կյանքում, բոլորը մասերը դիտելուց յուրաքանչյուր մարդ արդեն շատ մեծ գիտելիք է ձեռք բերում մաթեմատիկայի և թվերի մասին և առավել ևս Pi թվի մասին։ Ծանոթանում ենք նաև թվերի անսահմանության հետ։ Այս ֆիլմերը չնայած պատմում էին մաթեմատիկայի մասին, բայց ինձ ամենից շատ դուր էր եկել ֆիլմի հերոսների գեղեցիկ հագուստները ուղակի շքեղ հագուկապ ունեին, այդ հերոսները և երևի հենց այդ ֆիլմի դրվագները ստիպեցին որ ես մեծ հետաքրքրությամբ դիտեմ այս հրաշալի և ուսուցանող ֆիլմը։

Leave a comment